kolmapäev, 18. november 2015

Võtsin aega, et tulla sissekannet tegema. Jälle on mitu mitu päeva möödas viimasest postitusest. Üritan siis taaskord meenutada...
 Issi jõudis meil koju alles pühapäeval hilja õhtul. Tegime talle hilise isadepäeva koogi ja andsime kaardi ning sooja dressipluusi üle.
Küpsisekook vanilje-vaarikajogurtiga
Minule ja lastele oli issi toonud ka ühtteist. Mina sain omale ilusa jõulutähe ja suure karbi häid komme, lapsed said üllatusmunad. Suurem venna sai ka oma kaua igatsetud arvutimängu (Farming Simulator gold edition). Kõigil oli hea meel issit näha üle kahe pika nädala.
Sain nüüd ka oma kaua ihaldatud õmblusmasina. Vaja ta nüüd ilusti tolmust puhastada ja õlitada ning siis saab õmblema hakata.
Minu uus abiline :)
Seni olen ikka käsitsi õmmelnud. Öökulli kaisupadi sai omale seltsilise.
Vahepeal olen veel tegelenud tikkimisega. Käsil on üks projekt sõbranna lapsele kingikotti. Projekte mida veel teha on mul palju. Pinterestis iga päev olen midagi uut avastanud, mida tahan ka proovida teha.
Käisin Vagnhäradis loppisel jälle ükspäev. Sain sealt omale palju materjali käsitöö jaoks. Mingi päev pean uuesti külastama, sest oleks juurde vaja mulineesid tikkimise tarvis. Sõbranna müts sai ka valmis täna.
Loppiselt sain pesamunale ja vennale ka autovaiba ja mõned väiksed mudelautod ning pesamunale veel soojakoti, mis on pikem kui see, mis meil seni kasutuses olnud.

Muidu oleme kõik terved ja õnnelikud :) Pesamunaga käisin lõuna ajal  metsateel jalutamas. Poolel maal tuli tal uni ja ta jäi magama. Keerasin otsa ringi ja jalutasin koju tagasi ning jätsin ta terrassile magama. Magas ta seal paar tunnikest.
Ilmad on olnud enam-vähem, vahel vihmane ja tuuline. Täna oli kuiv ilm ja seitse kraadi sooja. Päikest oli ka lõuna ajal natuke näha. Vihmased ilmad on teinud teed poriseks ja muru on üsna libe  märja tõttu.
Esmaspäeva õhtul oli saunapäev.  Tõhk käis saunas naabrimehega, mina hiljem naabrinaisega. Oli jälle mõnus üle pika aja saunas käia ja juttu ajada naisterahvaga :) Naabrinaine on joogaõpetja, uurisin temalt selle kohta. Kui ta oma treiler-maja viimistletud saab ja tal vaba aega rohkem, siis lubas ta mulle joogat tutvustada. Ootan huviga, sest viimane aeg oleks endaga tegelema hakata. Kunagi olen käinu paaris joogatunnis aga siis see mulle ei meeldinud. Tundus liiga aeglane minu jaoks ja ma ei saanud pointile pihta. Nüüd olen vanem ja saan aru ja mulle pakub see teema huvi. Kunagi pole hilja millegi uuega alustada....
Eile õhtul oli maguisa ja tegin ühe plaadikoogi õuntega. Nüüd on mul uus ja funktsioneeriv ahi, armas Tõhk tõi. Lähiajal vahetab ta ka köögimööbli ära, vana juba üsna päevi näinud. Saan nüüd ahjus teha igasugu kooke ja muud head kraami :) Kui vähe on õnneks vaja, uus pliit naisele ja särab nagu päike :)
Täna tegin ühe väikse küpsisekoogi, sest kõik muudkui käisid mööda kappe ja otsisid midagi head.
Sain kätte ka Aliexpressist tellitud asjad pesamunale. Olen nendega väga rahul. Laste asjadega on seni vedanud hästi. Odavad ja kvaliteet on ka hea.

Pesamuna oma uusi talvesaapaid demonstreerimas
Lisan veel mõningaid pilte, mida olen jalutamise käigus teinud.


õhtuhämaruses

Vaade ühelt poolt teed...

...ja vaade teiselt poolt teed ühel ja samal ajal, samal päeval
Homme on plaanis suurde linna minna. Õmblusmasinale on vaja õli osta ja  veel ühtteist käsitöö tarvis. Ilmselt lähme hommikul kui venna on kooli viidud. Ta pole eriti vaimustuses linnas käimisest emmega, ütleb et ta ei viitsi mööda riidepoode käia :) Täiesti arusaadav...Ega Tõhk ka sellest vaimustuses pole aga tal ei jää muud üle, sest ma ei oska sinna üksi sõita. No ja ta ei pea muretsema, sest ma riidepoodi ei tahagi :)
Aga nüüd on aeg nii kaugel, et tuleb lapsed magama saata ja ise ka minna. Hommikul tuleb jälle vara ärgata ja tegutsema hakata.

Head ööd ja rahulikku und teile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar