esmaspäev, 7. september 2015

Üks kuu vanem

Alles nüüd märkasin, et täna on seitsmes kuupäev. See tähendab seda, et meie pesamuna sai jälle ühe kuu võrra vanemaks. Pole enam 1,6 a vaid tänase seisuga 1 a ja 7 kuud :) Veebruaris täitub tal kaks eluaastat. Aeg möödub nii kiiresti, eriti siis kui sul on lapsed...
Tegime täna mõned selfied. Enamasti ta mul selline naerupall ja krutskivend ongi.

Peale pildistamist tuli krutskivennal minna lõunauinakut tegema. Mõnikord jääb ta ruttu magama, mõnikord aga võib minna aega kuni kaks tundi...Täna saime hakkame poole tunniga. Kohustuslik on unelaul. Ja väike härra on valivaks muutunud selles osas. Kõik laulud enam ei sobi :) Varasemalt meeldis talle kuulata erinevaid laule, nüüd on kujunenud välja üks kindel, mida ma siis võin kuni kümme korda talle ette laulda :) See lauluke on pärit eesti beebikoolist kus me tavatsesime käia,sõnad järgmised: 
Rõõmuga sind tervitan ma tere tere tere, kutsun kokku kogu meie beebikoolipere
Plaks - plaks plaksutades oma laulu loon, keer - keer keerutades viisikanga koon 
Lauldes tuleb siis plaksutada ja käsi keerutada :)
Kui ma nüüd meenutama hakkan, siis on meil need unelaulud pesamuna kasvades muutunud. Repertuaaris on olnud ´´Karumõmmi unelaul`` http://www.dailymotion.com/video/x1ypket_margot-kvelstein-karumommi-unelaul_music , ``Põdra maja`` https://www.youtube.com/watch?v=7I8eKdQSDtg, ``Kes elab metsa sees`` https://www.youtube.com/watch?v=LA1TAdHAgs4 ja veel mõned.

``PALVE``
 
Ema, tule tee mulle pai,      Teine salm samamoodi, ema asemel laulad isa. Ja nii võib neid salme veel
mina olen väike ja pai.         palju laulda, asendades ema vennaga,vanaemaga jne.
Väike ja pai tahab alati pai,
 ema, tee mulle pai.

Nii me siis laulame enne magama minekut :)
Ärkveloleku ajal ümiseme ka tihti. Mina ees ja pesamuna kordab...




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar