pühapäev, 6. september 2015

Pühapäev

Juhheii, täna sain magada kella kaheksani. Pesamunal oli magus uni ja nii said kõik kauem magada.
Öösel oli meil siin saarel tormine, suur tuul ja hull paduvihm äikesega. Hommikul paistis mingi aeg päike aga siis vihmapilved kogunesid ja nüüd sajab senini. Meri lainetab ja vahutab korralikult. Tubaste tegevuste päev, õue väga ei kutsu see ilm.
Pesamuna teeb lõunauinakut ja suur venna vaatab televiisorist multikaid. Issi ei püsi meil vabal päeval ka kodus, läks juba kellegile appi midagi parandama. Ta meil töönarkomaan ja ei oska EI öelda abivajajale. Tema õnneks olen ma väga leplik ja ei õienda selle üle :)
Tavaliselt on pühapäev meil pannkoogipäev. Millalgi tuleb siis neid perele küpsetama hakata.
Kuna kõik mu käsitöö asjad on veel Eestis, siis ei saa näputööd ka teha. Internet on tulvil lahedaid ideid, mida võiks katsetada. Eelkõige meeldib mulle kududa mütse, selliseid kõrvadega kiisumütse. Aga võiks proovida pesamunale mingi sooja vesti või isegi kampsuni kududa. See plaan peab muidugi natuke ootama. Enne vaja Eestist oma lõngakerad ja vardad tuua...
Viimane kord Eestis olime kõigest 5 päeva. Oleksin tahtnud juuksurit külastada aga no ei jäänud aega. Seega ostsin poest värvi ja mökerdasin oma juuksed täna kokku. Mu juuksed on kahevärvilised, pealt pruunid ja alt lillad. Poest sain sellise lilla tooni, juuksuri juures värvides oli natuke teine toon.
Neile, kes armastavad erksaid ja julgeid toone, siis teadke et värvivalikus oli ka neid :


Aga nüüd siis pannkooke küpsetama. Mulle meeldib selline taigen, kus on  lisaks nisujahule ka odrajahu ja kaneeli.
Toredat pühapäeva!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar