reede, 4. september 2015

Juba reede

Aeg ikka lausa lendab. Vanemal pojal juba nädal aega uues koolis käidud. Ja seni on kõik kenasti laabunud ning ta ise õnnelik ja rahul. Selle üle on mul ainult hea meel.
Hommikul oli sebimist palju kodus. Issi läks tööle ja viis vanema poja kooli, mina pisemaga läksin Kyrkis´sse. Veetsime seal jälle toredasti aega, saime uusi tuttavaid juurde. Täna oli lisaks emadele ka kolm isa oma põnnidega. Olime täna seal poole üheni. Võtsin täna käru ka kaasa, plaaniga väiksem põnn linna peal magama kärutada. See õnnestus mul ja ta magas värskes õhus oma kaks magusat tundi. Mina seni jalutasin ringi ja imetlesin seda linnakest. Vahepeal hakkas kõht korisema ja jõudsin seda täitmas käia. Kes Trosasse satub, siis soovitan külastada Antons Krog (http://www.antonskrog.se/). Kõhu täiteks võtsin klassikalise caesari salati, väga hea oli.
Kõht täis, jalutasin vanema lapse kooli juurde ja ootasin ära ta koolipäeva lõpu.
Jalutasime auto juurde, sain unimütsi turvatooli ümber tõsta ja käru peale panna, kui hakkas taevast vihma kallama. Oli see vast vihmasadu, ujutas korralikult teid.
Koju jõudes oli juba suur väsimus peal, oleks tahtnud natukeseks silmad kinni panna ja tukkuda. Aga unistuseks see jäigi...
Tuli hakata süüa tegema. Valmis mõnus kanapasta. Esimest  korda sain kanapastat maitsta siis, kui seda tegi mu mehevend. Hästi tehtud ja maitsev, hakkas meeldima. Nüüd olen ise ka mitmeid kordi teinud seda. Retsepti olen näinud isegi kaalulangetajate lehel. Pilti kahjuks ei jõudnud roast teha, sest see sai väga ruttu otsa. Koosneb siis see mõnus toit täisteramakaronidest,päikesekuivatatud tomatitest,kanafileest ja rõõsa koorest.
Peale suurepärast kõhutäit jõudsime veel ka saunas käia. Sauna teeme siin üle päeviti. Vaade saunaaknast on superluks ja peale head leili on mõnus jahutada end merevees...
Ja homme on laupäev, saab ehk kauem magada...loota ju võib. Kuid ma tean kedagi, kes  ärkab juba kell 7 ja arvab, et siis on aeg ka teistel ärgata....I love my kids!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar