kolmapäev, 9. september 2015

Igatsen...


Täna ma tunnes hinges igatsust. Selle tunde tekitas ilmselgelt tuli kaminas, mille ma hommikul süütasin.
Maja oli jahedaks muutunud juba. Ilmselt tuleb iga päev natuke tuld alla teha, lööb õhu toas mõnusalt soojaks.
Igatsen oma lähedasi ja armsaid sõpru Eestist. Keegi külla tahab tulla???
Loomulikult on hea, et ma saan teiega vestelda facebook´is, viber´is ja skype´s. Vahelduseks tahaks kedagi silmast-silma ka näha ja katsuda :) Ilmselt ma enne koolivaheaega kodumaale ei satu, vaheaeg oktoobri lõpus. Seega tuleb veel oodata... Vaatan arvutist teie pilte ja meenutan neid toredaid koos veedetuid hetki. Kindlasti tuleb neid veel, ärge lootkegi, et te minust pääsete! Oma puhkuse ajal võite julgelt mulle külla sõita, ma nii ootan ja loodan :)
Vahemaa ei muuda kuidagi meie häid suhteid, sõprust. Vahemaa ei pane mind ka unustama teid. Pigem annab see väärtust juurde, sest siit kaugelt oskan ma teid kallikesi hinnata rohkem. Uskuge või mitte aga nüüd hakkasin pisardama....
Pealegi ma pole teise maailma otsa kolinud, olen vaid üle mere kaugusel ja natuke peale :)
Igatahes hakkas nüüd kergem. Saadan teile kõigile palju palju päikest igasse päeva. Olge ikka teie ise, omanäolised-ainulaadsed eksemplarid. Suured kallistused, musid ja paid!
Ilma teieta ma poleks see, kes ma olen :)




















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar