laupäev, 3. oktoober 2015

Tore laupäev

 Eile õhtul tegime sauna ja meil käisid külalised. Käis eestlanna mees oma pojaga. Suurem poeg mängis külalisega palli, pesamuna oli aeg-ajalt kade. Pole harjunud, et venna pööras oma tähelepanu kellegile teisele.
Küpsetasin kiirelt ühe koogi ka ( õunad sektoriteks ja purutainas peale, serveerida vaniljekastmega). Kook sai väga hea, kõigile maitses. Seda on nii lihtne teha, et tuleb mõni õhtu veel teha. Mis veel eilsesse puutub, siis oli meil jälle super taevas oma roosades toonides.

Täna hommikul magasime kella kaheksani, isegi pesamunal oli hea uni. Eile sai külalistega kokku lepitud, et lähme täna Nyköpingusse bowlingut mängima ( http://www.superbowlnykoping.se). See linn on meist 40 km kaugusel. Käisimegi siis kõik koos mängimas. Väga tore oli, käsi annab veel siiani natuke tunda palli veeretamisest. Eestis olen ma paar korda mänginud bowlingut. Nii et päris koba ma polnud, kuigi laste käest sain pähe :) Pesamuna elas meile  kaasa, palle ta visata ei jõudnud :) Peab veel natuke kasvama ja siis saab tema ka mängust osa võtta. Ma juba võtsin mõttesse talle kodus teha see mäng plastikpudelite ja tavalise palli näol.
Mängisime tund aega, sellest piisas täiesti. Eks lähme mõni nädalavahetus jälle.

Peale bowlingut käisime veidi linna peal uudistamas. Kuskile poodlema me ei läinud, pole ju meeste rida. Eks ma teinekord lähen ise omapäi shoppama.
Koduteel käisime kiirtee ääres söömas https://sv.wikipedia.org/wiki/Sillekrog 
See on hea peatuskoht kiirtee ääres. Nägime ka mitut Eesti numbrimärgiga rekkat seal parkimas. Siin on üks lahe kabel, Rootsi esimene kiirtee kabel. Käisime seal sees ja tegime sissekande külalisteraamatusse.



Kõhud täis, käisime läbi ühe soomlase juurest, kellel on suur plats igasugu masinatega. Lastel oli seal palju uudistada. Sellel onul oli ka kaks pisikest koera. Pesamuna oli eriti vaimustuses neist, loomulikult mina ka. Ütlesin juba oma Tõhule, et nüüd tahan hoopis sellist lemmikut :) Mina ja minu tahtmised....No aga need kutsad on ju üliarmsad.


Lõpuks kui saime kodu poole liikuma hakata, jäi pesamuna magama. Kodus sain ta jälle ümber tõsta voodisse. Tänane päevauni jäi hilja peale aga vähemalt mitte vahele..
Issi ja suurem laps vahetasid riided ära ja läksid tagasi sinna soomlase juurde autoplatsile. Hakkavad seal mingit autot laiali lammutama. Mehed ja masinad...
Mina tegin kaminasse tule ja sõin viimase õunakoogitüki ära ohtra vaniljekastmega.
Magusat laupäeva ka teile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar