teisipäev, 13. oktoober 2015

Vahva teisipäev

Tänane päev algas õige varakult. Esiteks magas pesamuna halvasti öösel, muudkui siples ja tahtis juua. Kell kuus hommikul ärkasin üles, sest ta tahtis jälle juua. Siis meenus, et issi pidi ka kell kuus ärkama ja ajasin tema üles. Ta pidi vara tööle sõitma . Minul tuli viia suurem laps kooli. Kuna täna oli ka Trosas Kyrkis, siis saimegi venna kooli viia ja ise läksime Kyrkisse. See avatakse kell üheksa, me jõudsime 15 minutit varem kohale. Kiikusime natuke õues ja siis saime sisse minna.
Täna oli üks isa oma lapsega ja ülejäänud seitse ema oma lastega. Mina vestlesin pikemalt ühe emaga, kes elab Vagnhäradis. Tal on ka kaks last, üks oli lasteaias ja väiksem Kyrkis kaasas. Uurisin ta käest, kust saab soodsalt lastele riideid, jalanõusid. Södertäljes pidi neli korda aastas toimuma midagi kirbuturu sarnast. Suur saal müügilaudadega, kus siis müüakse omale enam mitte vajalikku. Rootslanna ütles, et tema ostab sealt alati terve aastavaru riideid-jalanõusid lastele valmis. Esimesel novembril pidi nüüd toimuma see kirbukas. Me siis just jõuame Eestist Rootsi tagasi. Eks näis, kas on viitsimist sealt läbi hüpata, kuigi tee peale see jääb.
Lõuna ajal läksin pesamunaga Trosa peale jalutama. Hommikul panin käru auto peale lootuses, et pesamuna siis õues magab. Minu lootus täitus lõpuks. Esmalt jalutasime mööda kanali äärt. Pardikesed ujusid seal, paar julgemat lendasid veest välja meie juurde uudistama. Jalutasime sadamasse ja tagasi kesklinna.














Mõeldes koertele ;)

Seal jäi pesamuna magama. Minul oli kõht jõudnud kõndimisest tühjaks minna. Kuna Antons Krog oli tol hetkel kinni, siis otsustasin uut kohta proovida. Selleks osutus  Marsipangården. http://kutterkonfekt.se/marsipangarden-marsipan-choklad-marsipankonfekt-handgjorda-marsipanfigurer-praliner-cafe-butik-trosa.shtml Kuna väiksest uksest ma käruga sisse ei mahtunud, siis tuli teenindaja mulle appi ja avas suurema ukse. Väga armas temast, sest õue ei oleks ma pesamuna üksi tahtnud magama jätta.



Riiulitel on kõiksugu maiustusi :)


Minu kõhutäide ;)

Väga armas kohake täis ahvatlusi :) Mina tellisin omale grillitud võileiva ja kuuma šokolaadijoogi. Jäin tellituga väga rahule. Kindlasti külastan seda kohta teienkordki. Maksma läks mul see mõnus amps 111 rootsi krooni  ehk 12 eurot. Vahel tuleb end hellitada :):)
Kui olin oma tühja kõhu täitnud, siis oli kell juba nii palju, et vaja suurele lapsel kooli järgi minna. Auto oli mul Kyrkis´e juures. Kärutasin pesamunaga sinna ja tõstsin ta kärust ümber auto turvatooli. Selle ümbertõstmisega ärkas ta üles.
Venna peale võetud, käisime kõik koos toidupoes ja siis suundusime koju. Koduteel tühjendasime postkasti, seal oli üks ajakiri ja pakiteatis. Minu Hiinast tellitud dressid on kohale jõudnud. Tellisin endale Minnie Mouse dressid
Sellised sinist värvi

ja pesamunale Mickey Mouse omad
Sellised, ainult püksid sinist värvi
Saabunud on minu omad, loodan et varsti jõuavad ka pesamuna omad.  Saame siis pesamunaga ühtekad olla :)Homme pean neile Coop Konsum´isse järgi minema.
Kodus sai kaminapuid toodud ja siis kaminasse tuli süüdatud. Söögiks tegin makarone kanahakklihaga. Vennad mängivad toas palli ja mina, mina lõpetan sissekande ja kerin diivanile kerra, et ajakirja sirvida :) Issi jõuab alles tunnikese pärast koju, eks me ootame teda seni....
Nüüd mil issil on töö Nyköpingus ja ta peab varakult ärkama, tuleb minul suurem laps hommikuti kooli viia ja hiljem tuua. Neil päevil, mil Kyrkis on avatud, saame me pesamunaga  seal niikaua aega parajaks teha.

Kaunist teisipäeva jätku!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar