reede, 2. oktoober 2015

Viimaste päevade tegemisi

Kolmapäeval ärkasin äratuskella helina peale üles, kell oli pool kaheksa. Issi ja pesamuna veel magasid. Mõtlesin täna ise suurema lapse kooli viia. Toimetasin vaikselt, et mitte magajaid äratada.
Suurem laps kooli viidud, käisin poest läbi. Ostsin hommikukohvi kõrvale üle pika aja toscabullesid  ( toscasaiad) ja veel ühtteist külmkappi.
Ilm tõotas ka hea tulla, päike piilus pilvede tagant. Koduteel nägin kahte nunnut oravat. Peatasin auto kinni ja tahtsin neist pilti teha aga juba olid nad kõrgel puu otsas. Noojah, mis siis ikka, vähemalt nägin neid armsaid tegelasi :)
Tuppa jõudes tuli pesamuna nutuse näoga vastu. Ei olnud rahul sellega, et ainult issi on kodus. Oli ärganud ja avastas, et emmet polegi. Otsis seni mind mööda maja taga kuni ma koju jõudsin. Vaeseke, ta on ikka väga emmekas mul aga see on ka arusaadav, sest 24/7 on ta minuga koos ja emme on ikka lapsele A ja O.
Õhtul käis Tõhk koos suurema lapsega mulle ratast ostmas. Leidsin Blocketist ühe ilusa, mis mulle meeldis ja saime omaniku ka kätte. Selline ilus linnaratas on mul nüüd.

Nüüd vaja pesamunale kiivrit ja rattatooli ning läheb sõiduks :) :)
Tõhk ja suurem laps käisid koduteel läbi Burger Kingist. Helistasid mulle ja küsisid, kas mina ka burksi tahan. No ikka tahtsin, vahel harva on kohe mõnus rämpstoitu süüa. Ja pealegi neil on seal head burgerid...
Eile, neljapäeval oli meil jälle ilus päikseline ilm. Veetsime  palju  aega õues. Suurem laps jäi koolist koju, oli väga nohuse ninaga. Issi oli ka kodus ja koristas oma tööriistakuuri. Mina käisin lastega metsas jalutamas. Mets siin saarel on omaette vaatamisväärsus. Siin on kivine maastik ja see teeb juba metsa teistsuguseks kui Eestis. Väga sügavale metsa sisse me ei läinud. Mina kardan põdraga kohtuda :) Teinekord võtame issi kaasa, siis on julgem. Härra põtra oleme siin paar korda näinud kondamas. Hirm on mul tekkinud sellest Eestis aset leidnud juhtumist, kui põder ründas isa ja tütart.
Seda hirmu, et metsas ära eksiks pole, siin ju meri ümberringi. Matkalised saavad ka siia uudistama tulla, siin on viidad üleval. Saare omanik lasi minu Tõhul ehitada metsaonnikese, seal saab ööbida ka, sest sees narivoodid. Ma ise pole seal käinud kuna ei tea täpset asukohta. Pean Tõhu kaasa võtma ja siis ta saab näidata.
Hiljem kodus sõidutasin pesamuna kelguga :) Mööda heinamaad lippab päris hästi. Korjasime pirne puu alt ja sõime. Tõhk sai ühe kohaliku onu käest suure kausitäie õunu. Nüüd tuleb õunakooki teha. Üks hea lihtne variant on õunad sektoriteks lõigata ja peale purutaignast kate ja ahju, serveerida vaniljekastmega. See on väga, väga hea :)
Eile õhtul oli imeline taevas. Avastasin selle siis, kui hakkasin ruloosid alla laskma. Panin ennast ja pesamuna riidesse ja läksime õue pildistama. Super ilus vaade avanes, sellist taevast pole tükk aega näinud.
Täna on ka jälle väga ilus ilm. Tuul on küll mõõdukas aga see eest on soe. Suurem põnn läks täna kooli, oli juba parem olla. Kuna ilm ilus ja soe, siis ei läinud me täna pesamunaga Kyrkis´se. Käisime koos issiga Trosas jalutamas. Küll see on ikka armas väike linn. Käisime paaris väikses kohvikus uudistamas. Need on siin mõnusad ja hubased. Astud uksest sisse ja mõnus kohviaroom ja värskete saiakeste lõhn tungib ninna. Loomulikult tekib kohe isu tassikese kohvi ja paari saiakese järele... Suutsime  ahvatlusele vastu panna ja läksime edasi linna peale jalutama. Külastasime raamatupoodi, ostsime Tõhu vanaisale sünnipäevakaardi ja pesamuna sai ühe loomaraamatu, mis teeb hääli kui loomapildile vajutada. Olime linnas seni kuniks suuremal põnnil tunnid lõppesid. Siis käisime kõik koos Ica toidupoes ja suundusime koju tagasi. Pesamuna jäi auto peal magama, kodus tõstsin ta voodisse ümber.
Nüüd siis vaba aega natuke, et lõpetada sissekanne blogisse. Lisan natuke pilte, mida telefoniga klõpsinud olen :)















Kiile on siin väga , väga palju :)

Naabrinaise kiisu

Leidsime paar seenekest :)

Soovin teile palju päikest ja head nädalavahetust!!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar